tisdag 1 september 2015

Nedräkning

Nu är det bara 39 dagar kvar innan det är dags att boarda flyget till Sunwing Alcudia Mallorca.
Bara att byta en 4 till en 3, så känns det direkt mycket närmare.

Ska jag ta ner stora resväskan nu?
Jo, kanske. Vet ju inte om det har hänt något med den sen sist jag använde den. Om jag har riktig otur, så måste jag tänka om hur jag ska packa. Två väskor istället för en.
Kom-ihåg-listan bockas sakta men säkert av.
Även lite nytt i klädväg har det blivit. Både nyinköpt och fått begagnat.

I går la jag upp en ny FB-sida. En hemlig. Bara för mig och mina närmaste. Tänkte att det blir lätt att bara lägga upp småsaker direkt. Fota plus lite text. Mer utförligt blir det här.

I kväll ska jag ut. In till stan och gå på Engelen . I kväll är det Fredsbaskrarna Stockholm som har sin träff där. Första tisdagen i månaden. Det var några år sedan sist. Ska träffa några tjejer som också var till Libanon -92. Mat, öl, musik och skvaller. Ska bli jättekul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar