torsdag 16 juni 2016

Med posten i dag

När jag kom hem i dag, låg en avi om ett brev att hämta ut.
Ja, brev ... snarare var det ett paket. Väntar på några saker, men kunde inte komma på vad det kunde vara.




Väl hemma, så öppnade jag det på en gång.
Ja, just det ....




Chiquita har en kampanj fram till den 30 juni där man kan vinna olika leksaker. Jag fick i dag min vinst. Man kan gå in på sidan och anmäla dig en gång per dag och du får direkt veta om du har vunnit och även vad.
Det blir att ta med den till syster. Hon har ju ett helt gäng med "småkottar".

I ett mail som kom fick jag veta att jag för första gången blivit uttagen som testpilot på Smartson. Ska testa Quorns lakto-ovo-vegetariska burgare.




Har du laddat ner appen Klipster?
Om inte, så gör det.
Ibland dyker det upp produkter att hämta ut gratis.
I förra veckan hade de Felix Veggie under en dag.


Så det blev en tur på cykeln till Hemköp, då ICA inte tar sms-kuponger.
Där hämtade jag ut  Halloumi Hotpot. Ligger nu i frysen. Återkommer då jag har provat den.



Som jag brukar säga, Gratis är Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar