torsdag 26 maj 2016

Regnruskig dag


Har sommaren bara swishat förbi?
Så kändes det i morse. Regn, grått och kallt. Inte vad man vill ha den 26 maj.
Nej, det ska vara soligt och varmt. Kunna gå ner till lotten. Rensa. Så mera. Sätta en del av de försådder som står på tillväxt här hemma.
 
Vad gör man då?
Åker och shoppar lite. Nja, inte så mycket shopping. Gå runt och kika i div olika butiker.
Kom hem med lite gratis och billiga saker.
Vad sägs om den söta, rosa buketten?
 
 
 
Gratis på ICA Maxi
 
 
Gratis ansiktsmask från ICA Maxi
Gratis  Planti Oat Latte med appen Klipster
 
 
Med rabattkupong betalade jag 8 kronor för tandkrämen
 
 

På vägen hem hittade jag ett erbjudande från Marabou, så nu väntar jag på ett kort på posten för att få hämta en ask med 30 nougatfyllda chokladpraliner.
Jo då, jag handlade lite annat också som betalade för ...
 
Så jag har överlevt den här gråtråkiga dagen.
Hoppas nu att det inte blir lika illa i morgon
 
 
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar