tisdag 17 maj 2016

Återvinningssidor

I dag fick jag min beställning från Apotek Hjärtat.

 
 
 
Hade beställt en fotfil, refiller av rullarna och en fotcréme. Ordinarie pris 673 kronor
Jag betalar 442:50
Sparar alltså  230:50. 
Hur då?
Erbjudande (köp 3, betala för 2), rabattkod och till slut en återbetalningssida.
Är med på några återbäringssidor.
Den här beställningen gjorde jag via  Refunder
Kostar inget att registrera sig. Över 500 olika nätbutiker.  Återbäring i procent av summan eller en fast summa.
Så i det här fallet loggade jag in mig, gick vidare till Apotek Hjärtat via länk, beställde mina varor. Svårare än så är det inte
Något för dig? Skriv en rad så ordnar jag det.




En helt annan sak.
När jag var ner till min odlingslott i dag, såg jag att sparrisen har växt. Ok, inget att plocka ännu. Får vänta ialla fall två år.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag undrar om du skulle vara intresserad på ett samarbete med https://www.RewardNetwork.se? Vi är Sveriges mest generösa cashbacksida som betalar 60% mer än de andra.

    Vi jobbar i dagsläget med cirka 20 influencers och letar efter flera. Vi har en unik provisionsmodell där du får en liten del av all återbäring från de du värvat.

    Mvh
    Adam

    SvaraRadera