lördag 14 maj 2016

Hallon

Inte kul att vara sjuk just nu. Det har varit ett jätteskönt väder, sol, varmt. Perfekt för att vara ute, men icke. Feber och tokhosta i ca 1 vecka nu.
Tur att jag har mitt Hallonabonnemang Stor, som jag just nu får testa via Buzzador i 2 månader. För att ligga med en dator i sängen är inte möjligt, men en mobil, inga problem. Med hela 7GB så kan jag få dagarna i sängen att gå.
Har anmält mig till några nya tester. Kanske du också vill prova? Hör av dig till mig då, så anmäler jag dig till Buzzador.

Längtar till lotten. Har löken börjat komma upp? Rabarbern? Gott med paj, kräm osv. Måste vattna. Får se om jag kan gå ner om någon dag. Här hemma växer försådderna på. En del måste omplanteras. Suck. Som sagt, inte bästa tiden att bli liggande.


Det är väl något som det här som jag längtar efter



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar