söndag 4 oktober 2015

Snart så ...

Om en vecka vid den här tiden har jag varit i Alcudia i ca 1 dygn.
På fredag kväll tar jag bussen till Arlanda. Hinner inte i tid med första morgonbussen, så det blir en övernattning på terminalen, men vad gör det. Ingenting. Finns säkert några gamla kollegor att prata bort en stund med. Kanske man kan tigga till sig en god latte.
Fem dagar kvar.
Äntligen.

Håller på att packa och  röja här hemma, Börjar få till det nu. Det är jättebra med förslutningsbara plastpåsar som man kan suga ut luft ur med dammsugaren. Vikten är detsamma, men det tar mindre plats.

Har beställt och betalt lite varor på planet. Bl.a en klocka. Länge sedan jag hade en, men kände för det nu. Skönt att slippa ta upp mobilen för att se vad klockan är.

I veckan som var, var jag upp till min syster T m. familj. Vädret var jätteskönt, så det blev några promenader ut i svampskogen. Lite gula kantareller och trattisar blev det. Gott.



Syster går före med Bamse, familjens rottweiler
 

Härligt i skogen

Nej, den här plockade vi inte
 
 


 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar