måndag 5 oktober 2015

Resedokument

I dag var jag till biblioteket och printade ut mina resedokument.
Bara 4,5 dygn kvar tills jag sitter på planet och åker ner till Mallorca.
Packningen rullar på.
Är uppe i "hela" 20kg nu. Får ha 30 kg inkl handbagage. Tror jag har fått ihop det mesta nu. Allt är inte packat, men lite till får plats.

Lite smått och gott som ska fixas i veckan.
Tisdag: Engelen. Middag, träffa folk, ett föredrag, musik och ett par öl.
Onsdag: Klippning, tvätt, städa, byta gardiner ....
Torsdag: Det jag inte gjorde i går, middag med mamma
Fredag: Hm, vad har jag inte gjort ... aah .... äh, det ordnar sig. Bara jag inte missar bussen till Arlanda, så är det lugnt.

Så det kommer att gå fort innan jag är på väg till Sunwing Alcudia Mallorca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar