torsdag 4 augusti 2016

Paket från Smartson

En avi från posten kom nerdimpande i lådan i dag.
Väntar på några saker, så när tvätten var avklarad och uppehåll i regnandet, tog jag mig upp till centrum.
Går inte fort med de här "kompisarna"


En liten olycka för snart 2v sedan. Kan informera att man ska bromsa med fotbromsen och inte bromsa med foten.

Hur som helst. Fick ett litet paket utlämnat. Avsändare var Smartson. Visste då vad det var, även om jag inte hade fått mail om att jag var utvald. Läst på några andra bloggar att de också hade fått det, utan bekräftelse via mail.
Vad är det?
Jo, test av hundmat för små hundar. Fått en påse med blötmat och en påse med torrfoder. Plus 2st rabattcheckar á 20kr.  Nu ska det testas.

 
 
Om du är intresserad att testa olika produkter via Smartson, gå då in på deras sida här . Just nu, sommartid, är det lite lugnt där, men det kommer.
Jag har testat Hallon bredband och Quornburgare tidigare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar