tisdag 23 augusti 2016

Pendeln igång igen

ÄNTLIGEN!
Sommarens stora spårarbete är över för den här gången och pendeln är i gång igen.
Andra sommaren. Tur att man inte tillhör kategorin som pendlar in mot stan. Kan inte vara kul med byten som slutar i 20-30 min längre restid.

Knät kändes ganska bra i dag, så jag gick till stationen, laddade kortet och åkte till J-berg. Kikade runt i lite bara i centrum.
Tog en latte på Waynes.
Glömde plocka ut gratisvara på Coop. Har en sms-kupong kvar efter sommaren "Grilla med Coop". Får ta det senare i veckan.
På Pressbyrån hämtade jag ut en gratis Coca Cola Life . Kampanj fram till den 11 september.2016.
Vet inte hur den smakar, men alltid kan någon av syskonbarnen få de.





Ja, knät ...
Tar en dag i taget. Är glad om det inte värker för mycket. Nätterna  är lite jobbiga, så det blir lite piller då, för att kunna sova någorlunda.
Försöker ta en promenad varje dag.
Inte roligt med lotten just nu. Ogräset växer som attan. Kan bara rensa det värsta. Suck.
Fast jag hittar en hel del gott i kaoset. Aldrig fel med egenodlat till middag. Eller i frysen för vintern.

Väntar lite med att boka min nästa resa, just pga av knät.
Vart?
Berättar mer senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar