lördag 27 augusti 2016

Goodiebag

I dag har jag hämtat ut en gratis Goodiebag på Lekmers butik i Barkarby. Det var  LOPPIpåse Höststart.  Hittade det via en av de bloggar jag följer, Gratisprinsessan . Jag registrerade min på LOPPI.se .
Det går det inte längre att anmäla sig till Loppipåsen, men om det blir påsar över, öppnas anmälan igen för dessa i veckan. Håll utkik på Loppis Facebooksida.
OBS! Kan bara hämtas ut i butiken i Barkarby.

Vad innehöll kassen då?


Självklart en kasse. Aldrig fel men en till. Och på den här kan jag skriva mitt namn


Ekologisk Limpa från Skogaholm.
Lite majssnacks för den mindre modellen
Kosttillskott? i form av djur för barn över 2år. Nja, där går gränsen tycker jag

Servetter från Duni kan man inte få för mycket av.

Dupoklossar , från 1 år.
Prov på Neutral Color Wash, oparfymerad såklart

Lite lektyr
Bamse för den minsta och Kalle för den lite äldre
Mamma får läsa Loppi
 
 
Rabatterbjudande fanns också.
15% på första köpet på Duni
30% rabatt + fri frakt vid köp från 300 kronor


Som avslutning, en flaska från Bambino

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar