fredag 8 april 2016

Sista dagen

Ute är det grått och det småregnar lite ibland. Vindstilla, alltid något.
Ja, sista hela dagen här. I morgon åker jag hem igen. Känns riktigt skönt faktiskt. Ångrar inte en sekund att jag åkte hit. Kände att jag behövde det. Landa i mitt nya liv som pensionär. Har funderat mycket på vad jag vill göra sen. Allt och lite till.
Odlarsäsongen har dragit igång, så det kommer att ta en hel del tid. Det där att avgå från styrelsen i föreningen ... tja, är kvar ett år som suppleant utan någon uppgift. Mest att fylla upp platserna i styrelsen. Självklart kommer jag att hjälpa till om det behövs med överlämnandet av allt som har med Koloniträdgårdsförbundet. Vi gick ju med förra året och det var en del strul med det.
Annars ska jag försöka få till det på lotten med lite av mina planer som jag har skissat ner under vintern.

Mer på agendan:
Trädgårdsmässan med middag och fördrink hos Kenneth
Veterandagen
ÖS
Veteranmarschen
Mer om allt det senare

Just nu är det packning som gäller. Får nog ihop det. Har jättetur som åker med Thomas Cook. Får då checka in + lämna in bagaget här på hotellet på dan i morgon. Bussen avgår 19:30 och flyget 22:15, landar på Arlanda 01:55, sen taxi hem. Om allt går i tid alltså.


Som en vacker sommaräng

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar