fredag 8 april 2016

Äntligen Buzzador

En sida jag har anmält mig till är  Buzzador, en portal där du kan få testa olika produkter.
I dag blev jag utvald till min första.  Två månaders gratis Mobilabonnemang Stor på Hallon . Normal kostnad är 249kr/månad och då får man fria samtal/sms/mms och 7GB datamängd. Så nu väntar jag på SIM-kortet som kommer med posten.

När jag pratade med mamma i dag, sa hon att det har kommit en hel del post. Bl.a kaffe. Spännande att få se mer vad jag har fått.
Skulle beställa matkasse från City Gross i dag, den vegetariska, men det fungerade inte. Får göra det på söndag i stället när jag är tillbaka i Sverige igen.
Det finns ett jättebra erbjudande nu. Som ny kund får du 200kronor i rabatt.
Bättre blir det genom att gå in på sidan Cashback Shopping och blir medlem. Du får 25kronor på ditt konto i startbonus. Där går du vidare till City Gross via den länk de har. Du får ytterligare 75kronor i återbäring.
Jag har hittat en kod som ger 100kronor till.
Så totalt från att kassen har kostat 399/449 kronor är den nu nere i 1kr tillgodo eller 49 kronor, beroende om du hämtar kassen i butik eller får den levererad hem.  Jag tar leverans då det är långt till närmaste butik.
Anledningen till att jag inte kunde beställa i dag var att kontrollkoden som jag får med sms från Norwegian går till mitt svenska mobilnummer (använder ett spanskt just nu). För självklart betalar jag med mitt Norwegiankort och får poäng som senare kan användas till flygbiljetter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar