lördag 10 september 2016

Sugen på en resa?

 
Är du som jag?
Tycker du om att resa?
Ett sätt att få  lite billigare resor, är att betala med kort från Norwegian .
Gratis, inga årsavgifter
Upp till 6 veckors räntefri kredit
Ingen kontantuttagsavgift
CashPoints på alla köp
Reseförsäkring och avbeställningsskydd inkluderat
.
Självklart för mig är att inte använda krediten som man har.
Jag tänker att det är mina kontanter, som jag redan har där.
Jag sätter in en summa varje månad. Den använder jag till mat, SL-kort och annat jag köper. Varför inte tjäna någonting extra, när du ändå måste köpa mat t.ex?
Mina planer för mina poäng är en resa till London eller Paris. Får se när det blir. I vår kanske.
Har en annan resa på gång just nu. Mer när den är bokad.
 
Om du tycker det verkar bra med kort från Norwegian, så gå in och sök här
 
  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar