tisdag 27 september 2016

Duktig Vovve

Nej, jag har inte skaffat hund.
Det klarar syster T och hennes familj så bra.
Men lite gott kan jag ju alltid skaffa till dem.
På återbäringssidan Cashbackshopping hittade jag för en tid sedan, ett erbjudande från DuktigVovve.
Första boxen gratis, bara frakt 79 kronor. Då jag får en återbäring på 55 kronor betalar jag bara 24 kronor för boxen.



Innehöll leksak, tuggben, godis mm




Ska bli intressant och se hur länge den här kommer att hålla, när en den ska hem till en rottis och amstaff.


Tyvärr verkar det erbjudandet vara borta nu. Är dock intresserad av att testa boxen, får man nu den första för 99 kronor och gratis frakt. Dock ingen återbäring.

Det finns mycket att hitta på återbäringssidor. Jag har registrerat mig på flera. Om du är intresserad kan du registrera dig här Som ny får du en välkomstbonus på 25 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar