söndag 23 oktober 2016

NEW YORK

Har varit här i fyra dagar nu. Inget inlägg ännu. Har lite problem med wifi. Beror nog på att det är dags att skaffa ny mobil. Den nuvarande har varit med ett tag nu.
Hur som helst, så har jag det jättebra. Dagarna är fulla av ... ja, det är något hela tiden. Avverkat flera "måste, men något på hög höjd blir det inte. Bara inte min grej.
Vad har jag då gjort?
HopOn/HopOff runt både Uptown och Downtown för att få en överblick över Manhattan. Nu är det mycket promenader och lite tunnelbanan.
Central Park i ösregn.
The High Line.
9/11 memorial and  museum.
Statue of Liberty.
Madame Tussauds (ösregnade när jag passerade)

Shopping har det faktiskt inte blivit av ännu. Men det kommer.

Lite bilder här. Mer inlägg plus foton när jag har kommit hem och kommit i fas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar