måndag 31 oktober 2016

Hemma igen/Back home

Hemma igen efter tre veckor.
Två i Ontario, Canada och en vecka i New York.
Att få träffa kusinerna igen var jättehärligt och självklart alla de andra. Släkten har växt sedan förra besöket. Nu är det en generation till. 2 söta tjejer.
Inte blev det sämre av att alla har katter och en hund, kattälskare som jag är. Så var det toppen.

Som ni säkert förstår, så kommer jag inte att skriva om hela resan i det här inlägget, utan det kommer flera istället under den närmaste tiden. Trodde jag skulle få in några fler under resan, men med min gamla mobil tog det för lång tid med de två jag hann plus att jag nu har mer, och bättre, bilder att visa.

Några bilder att börja med.



Home again after three weeks away.
Two in Ontario, Canada and one in New York.
To meet my cousins again was great and of course, even all the rest. The family has grown since the last visit. Now it´s one more generation. 2 sweet little girls.
And that all of them (my cousins) have cats and a dog, I´m a catlover, doesn´t make it worse.

I´m sure that you understand that I can´t write about the hole trip in this blogpost. So over the coming weeks it will be more posts. Now I allso have more, and better, pictures to show.

A few pictures here.




CN Tower, Toronto Canada

Toronto from Lake Ontario

Toronto Eton Centre

Horseshoe Falls

Times Square, New York
Brooklyn Bridge, New York

Frihetsgudinnan/Statue of Liberty, New York


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar